Γιώργος Χαλκιώτης



Γιώργος Χαλκιώτης

Το Blog περιέχει βιβλία που τα δημιούργησα ο ίδιος μέχρι και γενικές εικονογραφήσεις. Δυστυχώς λόγο χρόνου ανέβασα όλες τις εικόνες σε χαμηλή ποιότητα, θέλω να πιστεύω ότι δεν θα σας ενοχλήσει αυτό. Παρότι πίστευα ότι δεν είμαι ικανός να
δημιουργήσω από το μυαλό μου εικονογραφήσεις και να διαμορφώσω καλά τις ιστορίες μου, πήρα ένα μάθημα. Αφήστε τα κακά σχόλια αν σας κάνουν, και πιστέψτε στον εαυτό σας. Δώστε του ευκαιρία να δείτε αν κρύβεται κάποιο ταλέντο.


Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Βιβλίο - Η Τυχερή Γαλοπούλα

Λίγα λόγια για το κόμικ: Η Τυχερή γαλοπούλα

Η ιδέα του κόμικ μου ήρθε σκεπτόμενος τα Χριστούγεννα, στην Ελλάδα όπως και σε άλλες χώρες υπάρχει το έθιμο να ψήνουν οι μαμάδες στον φούρνο γαλοπούλες. Σκοπός μου ήταν να κάνω ένα αστείο βιβλίο σαν κόμικ. Μου ερχόντουσαν στο μυαλό εικόνες που μπορούσα να βάλω στην ιστορία. Από την συνάντηση του Λέρου με την δεσποινίδα Τάνια μέχρι το κυνηγητό του Λέρου, να πιάσει αυτήν την γαλοπούλα για να την σφάξει. Το ποιο άσχημο στην ιστορία που ήθελα να περάσω είναι αυτή η αιματοχυσία που γίνεται, αδιαφορώντας πολλοί και σήμερα, αν οι γαλοπούλες πράγματι σε πολλές χώρες στο τέλος γίνουν είδη υπό εξαφάνιση.
TheSquirrelDela.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου