Γιώργος Χαλκιώτης



Γιώργος Χαλκιώτης

Το Blog περιέχει βιβλία που τα δημιούργησα ο ίδιος μέχρι και γενικές εικονογραφήσεις. Δυστυχώς λόγο χρόνου ανέβασα όλες τις εικόνες σε χαμηλή ποιότητα, θέλω να πιστεύω ότι δεν θα σας ενοχλήσει αυτό. Παρότι πίστευα ότι δεν είμαι ικανός να
δημιουργήσω από το μυαλό μου εικονογραφήσεις και να διαμορφώσω καλά τις ιστορίες μου, πήρα ένα μάθημα. Αφήστε τα κακά σχόλια αν σας κάνουν, και πιστέψτε στον εαυτό σας. Δώστε του ευκαιρία να δείτε αν κρύβεται κάποιο ταλέντο.


Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Βιβλίο - Η νεράιδα της ημέρας

Λίγα λόγια για το παραμύθι: Η νεράιδα της ημέρας

Αυτό είναι το έβδομο προσωπικό μου βιβλίο. Λόγο της ιδιαίτερης συμπάθειας που εχω για τις νεράιδες, αποφάσισα ο πρωταγωνιστής του παραμυθιού να είναι μια νεράιδα. Σκοπός μου ήταν να κάνω αυτό το βιβλίο, ένα παραμύθι εποχής, για να δώσω άλλη ατμόσφαιρα στον αναγνώστη. Το θεωρώ πλέον κλασικό παραμύθι γιατί θυμίζει τα παλιά ωραία παραμύθια με τους ιππότες και τις πριγκίπισσες. Ήμουν πολύ τυχερός γιατί τα σκίτσα τα έκανα γρήγορα, έτσι όπως πρόβλεπα. Όσο για τις εικονογραφήσεις τις έκανα όσο πιο γρήγορα γίνεται για να μην κουράζομαι. Γρήγορες αλλά αρκετά καλές. Το θέμα του βιβλίου είναι ο έρωτας και η αγάπη. Ο έρωτας όσο πιο δυνατός είναι, τόσο ποιο εύκολα μπορεί να περάσει κάθε εμπόδιο που μπαίνει στο δρόμο του.
TheSquirrelDela.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου