Γιώργος Χαλκιώτης



Γιώργος Χαλκιώτης

Το Blog περιέχει βιβλία που τα δημιούργησα ο ίδιος μέχρι και γενικές εικονογραφήσεις. Δυστυχώς λόγο χρόνου ανέβασα όλες τις εικόνες σε χαμηλή ποιότητα, θέλω να πιστεύω ότι δεν θα σας ενοχλήσει αυτό. Παρότι πίστευα ότι δεν είμαι ικανός να
δημιουργήσω από το μυαλό μου εικονογραφήσεις και να διαμορφώσω καλά τις ιστορίες μου, πήρα ένα μάθημα. Αφήστε τα κακά σχόλια αν σας κάνουν, και πιστέψτε στον εαυτό σας. Δώστε του ευκαιρία να δείτε αν κρύβεται κάποιο ταλέντο.


Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Βιβλίο - Το μαγεμένο δάσος Σάρενμπαιν 3

Λίγα λόγια για το παραμύθι: Το μαγεμένο δάσος Σάρενμπαιν 3

Ο Όλεγκ ήθελα να είναι κάτι σπάνιο, για αυτό αποφάσισα να είναι αγριόγατα – Λίγκας. Τα Λίγκας αφού σχεδόν είχα ολοκληρώσει τα βιβλία, έμαθα από μια ιστοσελίδα του ίντερνετ ότι είναι ζώα στην Ελλάδα υπό εξαφάνιση. Σπάνια τα συναντά άνθρωπος για αυτό και τα αποκαλούν ζώα φαντάσματα. Καθώς ξανακοίταζα την ιστορία κατάλαβα ότι μπορεί να σας φανεί κουραστική για την συνεχή πλοκή, της ζωής του Ντέλα. Τις εικονογραφήσεις των βιβλίων τις έκανα περίπου σε ένα μήνα. Τις τελείωσα γύρω στις 15 Ιανουαρίου του 2011. Μετά ένα μεγάλο κακό όμως ήρθε, όλη η ιστορία την έσβησα καταλάθος. Αγωνιούσα να τελειώσω αυτό το παραμύθι, και μου έτυχε αυτό. Ξαναέγραψα την ιστορία αλλά όταν ήρθε η ώρα να την βάλω στις σελίδες μου, διαπίστωσα ότι ήταν πολύ μεγάλη. Έτσι την έγραψα για τρίτη φορά αλλά επέλεξα να γράψω τα πιο σημαντικά σκηνικά με λίγα λόγια. Όλες οι εικονογραφήσεις έγιναν μέσο του Photoshop. Παρότι κουράστηκα πολύ, χαίρομαι γιατί ήταν η πρώτη μου δουλειά μετά από κακές ασχολίες που έκανα στο παρελθόν.
TheSquirrelDela.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου