Γιώργος Χαλκιώτης



Γιώργος Χαλκιώτης

Το Blog περιέχει βιβλία που τα δημιούργησα ο ίδιος μέχρι και γενικές εικονογραφήσεις. Δυστυχώς λόγο χρόνου ανέβασα όλες τις εικόνες σε χαμηλή ποιότητα, θέλω να πιστεύω ότι δεν θα σας ενοχλήσει αυτό. Παρότι πίστευα ότι δεν είμαι ικανός να
δημιουργήσω από το μυαλό μου εικονογραφήσεις και να διαμορφώσω καλά τις ιστορίες μου, πήρα ένα μάθημα. Αφήστε τα κακά σχόλια αν σας κάνουν, και πιστέψτε στον εαυτό σας. Δώστε του ευκαιρία να δείτε αν κρύβεται κάποιο ταλέντο.


Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Βιβλίο - Το μαγεμένο δάσος Σάρενμπαιν 2

Λίγα λόγια για το παραμύθι: Το μαγεμένο δάσος Σάρενμπαιν 2

Η ιδέα του παραμυθιού - Το μαγεμένο δάσος Σάρενμπαιν προήρθε την περίοδο που σπούδαζα για σκιτσογράφος το 2007. Ένας καθηγητής μας πρότεινε να φτιάξουμε με όσα γνωρίζαμε τότε κόμικ. Θα το εξέταζε και θα μας έδινε συμβουλές. Εγώ τότε επειδή έγραφα την κεντρική ιδέα όλης της ιστορίας του βιβλίου αποφάσισα να φτιάξω το κόμικ να σχετίζετε με αυτήν την ιστορία που έφτιαχνα. Μπορεί να φάνει αστείο αλλά ο καθηγητής μόλις το είδε μου είπε με θυμό: Γιατί αντιγράφεις Γιώργο; Εγώ τον κοιτούσα απορημένος, θέλοντας να του πω ότι δεν αντέγραψα χαρακτήρα, δικός μου είναι ο ήρωας. Με τον καιρό συνειδητοποίησα ότι κατάφερα δυστυχώς και έκανα να θυμίζει τον Σονγκόκου από το Dragonball. Από την αρχή είχα αποφασίσει ότι ο πρωταγωνιστής θα είναι σκίουρος, έψαχνα να του δώσω όνομα. Κατέληξα στον Ντέλα, από μια ταινία που είδα την προηγούμενη μέρα ( ο ηθοποιός βέβαια μιλούσε για τον γνωστό ήρωα Μαντέλα ). Όταν σκεφτόμουν τι σκηνικά μπορεί να βάλω στο παραμύθι, τυχαία παρακολούθησα ένα ντοκιμαντέρ που έδειχναν την ζωή ενός σκίουρου και μιας αγριόγατας. Το ντοκιμαντέρ έδειξε πραγματικά ότι έπιασε φωτιά το δάσος και τα δυο ζώα προσπαθούσαν να γλιτώσουν. Αυτό μου έκανε εντύπωση και αποφάσισα να το βάλω στην ιστορία μου.
TheSquirrelDela.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου