Γιώργος Χαλκιώτης



Γιώργος Χαλκιώτης

Το Blog περιέχει βιβλία που τα δημιούργησα ο ίδιος μέχρι και γενικές εικονογραφήσεις. Δυστυχώς λόγο χρόνου ανέβασα όλες τις εικόνες σε χαμηλή ποιότητα, θέλω να πιστεύω ότι δεν θα σας ενοχλήσει αυτό. Παρότι πίστευα ότι δεν είμαι ικανός να
δημιουργήσω από το μυαλό μου εικονογραφήσεις και να διαμορφώσω καλά τις ιστορίες μου, πήρα ένα μάθημα. Αφήστε τα κακά σχόλια αν σας κάνουν, και πιστέψτε στον εαυτό σας. Δώστε του ευκαιρία να δείτε αν κρύβεται κάποιο ταλέντο.


Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Βιβλίο - Η τρελή γειτονιά του Λούη

Λίγα λόγια για το κόμικ: Η τρελή γειτονιά του Λούη

Αυτό το κόμικ ήθελα να το κάνω γιατί όλοι κάθε μέρα συναντάμε στον δρόμο ζώα που κανείς δεν νοιάζεται για αυτά. Όλοι τρέχουμε στις δουλειές μας σαν τους κυνηγημένους. Ποιος ο λόγος να μην προσφέρουμε στέγαση σε αυτά τα ζώα. Μήπως γιατί είναι αδέσποτα και δεν είναι ράτσας, μήπως γιατί είναι βρώμικα, μήπως γιατί τα βρίσκουμε σε άσχημη κατάσταση, χτυπημένα από εμάς τους ίδιους με τα οχήματα μας. Γιατί λέμε αν δούμε ένα ζώο χτυπημένο θανάσιμα στον δρόμο, Α! ζώο σκότωσα δεν πειράζει μωρέ, πετάχτηκε. Παρότι και εγώ δεν έχω σκύλο η γάτα στο σπίτι μου θέλω να δίνω προσοχή σε τέτοια θέματα. Ο Λούης είναι εμπνευσμένος από μια γάτα που είδα σε ένα κατάστημα μια μέρα πριν αρχίσω να κάνω τις εικονογραφήσεις. Θα μου πείτε γιατί λες τα παραπάνω και κάνεις αστείο κόμικ: η απάντηση είναι γιατί το γέλιο και η πλάκα στην ζωή, μας κάνει καλύτερα, ξεχνάμε το πόνο και τα βάσανα, σύμφωνα με έναν ξένο επιστήμονα γιατρό που το ανακάλυψε.
TheSquirrelDela.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου