Γιώργος Χαλκιώτης



Γιώργος Χαλκιώτης

Το Blog περιέχει βιβλία που τα δημιούργησα ο ίδιος μέχρι και γενικές εικονογραφήσεις. Δυστυχώς λόγο χρόνου ανέβασα όλες τις εικόνες σε χαμηλή ποιότητα, θέλω να πιστεύω ότι δεν θα σας ενοχλήσει αυτό. Παρότι πίστευα ότι δεν είμαι ικανός να
δημιουργήσω από το μυαλό μου εικονογραφήσεις και να διαμορφώσω καλά τις ιστορίες μου, πήρα ένα μάθημα. Αφήστε τα κακά σχόλια αν σας κάνουν, και πιστέψτε στον εαυτό σας. Δώστε του ευκαιρία να δείτε αν κρύβεται κάποιο ταλέντο.


Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Βιβλίο - Κάνε μια ευχή

ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ – ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ

Η ελπίδα ενός παιδιού να ονειρεύεται κάτι που επιθυμεί πολύ στην ζωή του, είναι κάτι πολύ σπουδαίο. Σε όποια ηλικία να είναι, όσο και αδύνατο είναι να γίνει η ευχή του, πρέπει να δείχνουμε ενδιαφέρον, για να το κάνουμε χαρούμενο.

Λίγα λόγια για το παραμύθι: Είναι το πιο κατάλληλο παραμύθι για παιδιά που έχω γράψει. Ήθελα να φτιάξω ένα παραμύθι που να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο και να έχει να κάνει με παιδιά. Η παιδική αθωότητα είναι τόσο δυνατή που ζωντανεύει ακόμα και τα άστρα του ουρανού, για να φωτίσει τις καρδιές των παιδιών και να βρουν αυτό που πραγματικά επιθυμούν. Κατά άποψη μου το παραμύθι αυτό είναι το ωραιότερο σε εικονογράφηση που έχω κάνει.
TheSquirrelDela.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου