Γιώργος Χαλκιώτης



Γιώργος Χαλκιώτης

Το Blog περιέχει βιβλία που τα δημιούργησα ο ίδιος μέχρι και γενικές εικονογραφήσεις. Δυστυχώς λόγο χρόνου ανέβασα όλες τις εικόνες σε χαμηλή ποιότητα, θέλω να πιστεύω ότι δεν θα σας ενοχλήσει αυτό. Παρότι πίστευα ότι δεν είμαι ικανός να
δημιουργήσω από το μυαλό μου εικονογραφήσεις και να διαμορφώσω καλά τις ιστορίες μου, πήρα ένα μάθημα. Αφήστε τα κακά σχόλια αν σας κάνουν, και πιστέψτε στον εαυτό σας. Δώστε του ευκαιρία να δείτε αν κρύβεται κάποιο ταλέντο.


Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Βιβλίο - Άνοιξη

Λίγα λόγια για το παραμύθι: Άνοιξη

Είναι το τελευταίο παραμύθι που φτιάχνω. Είναι η βιογραφία μιας κοπέλας με όνομα Άνοιξη που τις άρεσαν πολύ τα λουλούδια και η φύση. Ένα περιστατικό στην ζωή της όμως την ενθάρρυνε και τις έδωσε περισσότερο δύναμη να κάνει το όνειρο που είχε από παιδί, πραγματικότητα. Κανονικά σκόπευα να κάνω αυτό το βιβλίο με άλλο θέμα, αλλά κατέληξα σε αυτήν την ιδέα επηρεασμένος από ένα δοκιμαστικό σκίτσο του Λούη ( ενός παλιότερου κόμικ ). Θα ήθελα πολύ να σας μιλήσω και για την δεσποινίδα Δήμητρα, πως την επέλεξα σαν ηρώα στο παραμύθι μου. Αλλά δεν μπορώ να σας πω κάτι για αυτόν τον χαρακτήρα γιατί θα χαλάσω το μυστήριο που δίνω στο παραμύθι. Τα σκίτσα του παραμυθιού όταν τα έκανα είχα απογοητευτεί όπως και του Κώστα του δουλευταρά. Ένα συνδυασμός φίλτρων από το πρόγραμμα που τα δούλευα όμως μου έδωσε απίστευτα αποτελέσματα. Τα σκίτσα των τελευταίων βιβλίων μου ήταν πολύ καλύτερα από αυτά των παλιότερων βιβλίων. Τέλος δεν ξέρω πραγματικά αν θα σας αρέσει αυτό το παραμύθι, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα σας αισθητοποιήσει.
TheSquirrelDela.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου