Γιώργος Χαλκιώτης



Γιώργος Χαλκιώτης

Το Blog περιέχει βιβλία που τα δημιούργησα ο ίδιος μέχρι και γενικές εικονογραφήσεις. Δυστυχώς λόγο χρόνου ανέβασα όλες τις εικόνες σε χαμηλή ποιότητα, θέλω να πιστεύω ότι δεν θα σας ενοχλήσει αυτό. Παρότι πίστευα ότι δεν είμαι ικανός να
δημιουργήσω από το μυαλό μου εικονογραφήσεις και να διαμορφώσω καλά τις ιστορίες μου, πήρα ένα μάθημα. Αφήστε τα κακά σχόλια αν σας κάνουν, και πιστέψτε στον εαυτό σας. Δώστε του ευκαιρία να δείτε αν κρύβεται κάποιο ταλέντο.


Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Mini Comics

Η δημιουργία των μίνι κόμικς πρόκειται για πρόχειρα ασπρόμαυρα σκίτσα. Δημιούργησα πέντε διαφορετικά κόμικς. Κανονικά ήθελα να τα κάνω ξεχωριστά και με ποιο πολλές σελίδες. Εκεί που είχα πάρει την απόφαση να μην τα κάνω για προσωπικούς λόγους, κατέληξα στο να  προσπαθήσω να τα φτιάξω, έστω και με ποιο λίγες σελίδες. Πιστεύω πώς να μην σας λένε τίποτα τα σκίτσα μου σε αυτήν την δουλειά, αλλά σίγουρα τα κείμενα μου έχουν πολύ χιούμορ. Πάνω από όλα αυτό ήταν το ζητούμενο, να φτιάξω κάτι που να σας διασκεδάσει.
TheSquirrelDela.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου